O nas

HR JOB SOLUTIONS

jest marką biznesową firmy Grupa LinguaJob.pl, oferującą kompleksowe rozwiązania w zakresie rozwoju zasobów ludzkich w organizacji.
W swojej działalności dążymy do przekazania najnowszych rozwiązań, które umożliwią budowanie przewagi konkurencyjnej i współudział w tworzeniu nowoczesnych trendów rynkowych. Naszym celem jest podnoszenie efektywności organizacji jako całości oraz rozwój osobisty jej pracowników.

Klientom biznesowym

pomagamy w realizacji wszelkich procesów z obszaru HR. Prowadzimy indywidualne i masowe projekty rekrutacyjne, pozyskujemy najlepszych kandydatów zarówno na rynku polskim jak i rynkach zagranicznych. Specjalizujemy się w rekrutacji kandydatów z unikatowymi kompetencjami językowymi.

Nasze działania

kierujemy do organizacji, które nie posiadają wewnętrznych działów HR, a posiadają potrzebę wprowadzenia pewnych funkcji HR. W tym zakresie projektujemy strategię zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji oraz prowadzimy zamknięte szkolenia z obszaru HR dla kadry menadżerskiej.

Realizujemy

projekty szkoleniowe skierowane do firm posiadających wewnętrzne działy HR, rozwijające kompetencje specjalistów z obszaru HR.

HR JOB SOLUTIONS

specjalizuje się również w działaniach coachingowych opartych o wysokie standardy etyczne International Coach Federation. Wspieramy klientów biznesowych i indywidualnych w zakresie Life Coachingu, Business Coachingu oraz Career Coachingu.

Nasze usługi kierujemy głownie do firm działających w sektorze finansowym (banki, towarzystwa ubezpieczeniowe), firm rodzinnych, nie posiadającym własnych struktur HR, firm handlowych działającym na zasadach MLM oraz firm zatrudniających specjalistów o specyficznych kompetencjach językowych.

Zakres usług

Zakres naszych usług obejmuje wszystkie obszary związane z zarządzaniem kapitałem ludzkim w organizacji, od momentu pozyskania talentów, poprzez ich rozwój i doskonalenie, aż po zmiany związane z optymalizacją zatrudnienia. Wspieramy kompleksowo naszych klientów we wszystkich obszarach związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi w organizacji.

Agnieszka Musiał-Terlecka

Bussiness Development Manager Sales & Recruitment

 

Absolwentka Zarządzania Zasobami Ludzkim na SGH w Warszawie, posiada certyfikat Certified Assessor for Assessment & Development Centre (CAADC) a także licencję SLG Thomas International Management System. Certyfikowany Coach ACSTH. Specjalizuje się w projektowaniu polityki rekrutacyjnej i programów rozwojowych dla pracowników sektora usług wspólnych SSC, BPO, BTO.

Posiada wieloletnie doświadczenie w obszarze rozwoju kompetencji i zarządzania zasobami ludzkimi, selekcji i rekrutacji na stanowiska sprzedażowe w finansach i sektorze ubezpieczeń. Prowadzi projekty rekrutacyjne na stanowiska średniego i wyższego szczebla o profilu językowym w obszarze sprzedaży, finansów, outsourcing HR, IT & Technology. ​

Prowadzi szkolenia z obszaru motywacji, kompetencji miękkich i twardych, zarządzania zespołem, komponowania programów talentowych i ścieżek kariery. Posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie skutecznego marketingu rekrutacyjnego i budowania kampanii employer brandingowych dla projektów rekrutacyjnych.

Głosi zasadę „work balance” i prowadząc własną firmę stara się pogodzić wychowywanie synka z pasjami jej życia: psychologią rozwoju, jogą, nurkowaniem i fotografią.

 

Jej motto to :

„Pozostać sobą w świecie, który dzień i noc robi wszystko, aby zmienić cię w kogoś
innego, to jakby toczyć najtrudniejszą bitwę w dziejach ludzkości i nigdy nie złożyć broni”

e.e cummings