Szkolenia

Oferta

Nasza oferta obejmuje szkolenia dedykowane pracownikom różnych działów organizacji, w szczególności specjalistą z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi, którzy chcą zdobyć bądź rozwinąć kompetencje w obszarze skutecznych rozwiązań w obszarze HR.

Celem szkoleń w zakresu HR organizowanych przez HR JS jest przygotowanie do pełnienia roli strategicznego partnera HR w biznesie. Zdobycie umiejętności pokazania celów, korzyści i istoty zmiany dotyczącej systemów zarządzania oraz rozwijania biznesu, dzięki skutecznym działaniom HR oraz wspierania społecznej strony organizacji

Projektujemy i realizujemy w pełni sprofilowane szkolenia z obszaru HR dla firm. Nasza oferta szkoleniowa jest szyta wyłącznie na miarę indywidualnych potrzeb klienta, w związku z tym organizujemy głównie szkolenia i warsztaty w formie zamkniętej.
Szkolenia z obszaru zarządzania HR prowadzone są przez wieloletnich praktyków i konsultantów, doświadczonych w pracy zarówno z dużymi korporacjami, jak i firmami o charakterze rodzinnym.

Realizujemy programy szkoleniowe

w oparciu o potrzeby rozwojowe pracowników w następujących obszarach:

 

  • Metodologia selekcji i rekrutacji w organizacji dla kadry średniego i wyższego szczebla
  • Ocena pracownicza
  • Informacja zwrotna
  • Rozmowa motywująco-rozwojowa z pracownikiem
  • Rozmowa oceniająco-korygująca z pracownikiem
  • Wywiad behawioralny jako skuteczne narzędzie diagnozy kandydata
  • Metody motywacji pracowników
  • Podstawy prawa pracy

Kompetencje zawodowe

  • Skuteczna sprzedaż i nawiązywanie relacji z klientem,
  • Obsługa klienta,
  • Negocjacje biznesowe,
  • Rekrutacja i selekcja pracowników,
  • Budowanie modeli kompetencyjnych,
  • Rozmowa oceniająca,
  • Wsparcie efektywności procesów szkoleniowych.

Kompetencje menedżerskie

  • Kierowanie zespołem,
  • Kierowanie zespołem w sytuacji zmiany,
  • Lider i menedżer,
  • Zarządzanie przez cele,
  • Zarządzanie projektem,
  • Efektywne spotkania,
  • Podejmowanie decyzji,
  • Praktyka motywacji,
  • Zarządzanie konfliktem w zespole, rozwiązywanie konfliktów, mediacje.

Kompetencje ogólne/osobowościowe

  • najwyższy poziom usług i profesjonalna obsługa przez doświadczonych profesjonalistów
  • zachowanie pełnej zgodności z prawem pracy i regulacjami ZUS
  • indywidualne podejście i obsługa Klienta ( specjaliści dedykowani do bezpośredniej obsługi danej firmy)
  • dostęp do najnowocześniejszych technologii bez konieczności ponoszenia własnych nakładów
  • dotrzymywanie terminów zawartych w umowie oraz innych terminów wynikających z obowiązujących przepisów prawa
  • bieżące aktualizowanie i śledzenie zmieniających się przepisów
  • wysoka jakość i nowoczesność obsługi w oparciu o sprawdzone procedury oraz nowoczesne systemy
  • stały dostęp do wykwalifikowanych specjalistów z obszaru kadrowo-płacowego

Kompetencyjne szkolenia językowe dla biznesu:

W odpowiedzi na potrzeby rynku rekrutacyjnego o kompetencjach językowych, LinguaJob proponuje dla swoich Klientów wsparcie w dostarczaniu wyspecjalizowanych usług w zakresie kształcenia i doskonalenia języka specjalistycznego i biznesowego oraz umiejętności komunikacyjnych i społecznych.

Oferujemy szkolenia w 22 językach.

Naszymi nadrzędnymi wartościami są: wiedza, pewność siebie, samodoskonalenie i otwartość, a nasze działania nakierowane są na przynoszenie ponadprzeciętnych, długotrwałych efektów.Projekty szkoleniowe i doradcze opracowywane są przez trenerów i specjalistów branżowych i są dopasowane do konkretnych potrzeb, czyli „szyte na miarę”.Tym, co nas wyróżnia jest świadome i celowe stosowanie metod szkoleniowych, uwzględniając metody aktywnej pracy z grupą i wytyczne nauczania polisensorcznego (case studies, role plays, powtórki, gry edukacyjne , gry symulacyjne, warsztaty kulinarne i filmowe).

 

Oferujemy wiele specjalistycznych szkoleń w dwóch obszarach:

 

  • specjalistyczne, m.in.: dla marketingu, PR, HR, IT, dla branży kosmetycznej, medycznej, dla nieruchomości, dla hotelarstwa, gastronomii i inne,
  • zadaniowe, m.in.: sprzedaż, negocjacje, korespondencja, obsługa telefoniczna i inne.